Känslan när man nästan är helt färdig med ett skolarbete

2012-12-07 @ 13:24:55 ? Direktlänk ? Allmänt
Ger mig själv en klapp på axeln och ett stolt leende. Ätnligen är jag färdig med grupparbetet som jag och två andra klasskompisar har hållt på med i några veckor nu. Vi har gjort allt tillsammans och jag har alltså sammanställt allt och fixat designen i InDesign. Efter ungefär en timme med bara småfix, så är den äntligen färdig!
 
Detta ska jag fira med att gå ut och skotta bort snön så att mamma och pappa kan bli lite överraskade när de kommer hem. Det kan hända att jag sätter mig framför en film också. Jaja, både sakerna låter lockande ;)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hoppas du får en fortsatt bra dag :)
Kram

2012-12-07 @ 17:43:04 ? http://jjaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0