Mitt 2012 - Del 1

2012-12-31 @ 15:30:00 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag vill inte vara sämre än alla andra bloggare, så jag har slängt ihop en liten resumé av Mitt 2012. Enjoy!
 
Januari:
Detta kan nog klassas som den bästa månaden 2012! Jag fick den stora äran att följa med som barnvakt åt lille H, i New York! Det blev lite firande av syster som fyllde 19 och fick även träffa en av mina yngsta släktingar för allra första gången.
 
Februari:
Jag fotade min katt Trixie som kanske inte riktigt tyckte att det var lika kul som jag tyckte. Alla hjärtans dag spenderas tillsammans med fyra av min hjärtan. Vi bakade tårta, busade med hästarna, gosade med kaninen och katterna. I slutet av Februari gifte sig min äldsta kusin och då festade vi till långt in på natten!
 
Mars:
Friluftsdag i skolan, där jag korade mig själv till isprinsessa. Våren kom krypandes och jag spenderade lite tid hos min Kusin och hans familj i Dalum. Hann även med att fotografera solnedgångar och massor utav fina vårblommor.
 
Maj (Råkade missa April, men då hände det inte så mycket..):
Jag blev äntligen vuxen på pappret, åkte iväg till Polen och var barnvakt åt lille H! Spenderade en heldag i våran underbara Hufvudstad. Lärde mig även att åka longboard och hade världens finaste tårta.
 
Juni:
Syster Ida tog studenten och gick på bal. Mammsen fyllde hela 55 år (tio år kvar tills pensionen..) och jag firade midsommar med Moa och Linda. Linda har lite problem med att få täckning till sin mobil, för det är ju livsviktigt!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Trodde jag skulle dö när mobilen inte funkade :(
Men tack Lisa för ett grymt år! <3

Svar: Hahahha, jaa jag kommer allt ihåg det ;)! Tack själv vännen <3
Lisa Jakobsson

2012-12-31 @ 15:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0