Relax, take it eeeasy..

2012-12-11 @ 09:21:21 ? Direktlänk ? Allmänt
 
Ni i Lördags var jag, mina föräldrar, min syster och min moster och hennes man, på Relaxen på Arena Skövde. Det är en avdelning i Badhuset, där man måste vara vuxen (18..) för att få vistas. Dels för att det ska vara lugnt och tyst och dels för att det serveras alkohol. Jag har inte varit där innan, men nu var det ätnligen dags.
 
Och oj vad skönt det var. Ja, de gångerna som jag faktiskt kunde ligga och njuta i bubbelpoolen, eller lata mig på den oerhört varma stenen i Tysta Rummet. Det fanns även en lite speciell bastu, AufGuss, där det är en Värd som står och häller på någon slags olja, eller liknande, på själva agrigatet. Det doftar t.ex Lavendel i hela bastun och varmt blir det.
 
Vi han även med en liten sväng upp till Äventyrsbadet. Jag tror att jag fortfarande passar in där bättre än i Relaxen. Jag har lite problem med att ligga still, kan vi ju säga..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0