Sådant som måste bli färdigt..

2012-12-15 @ 20:19:38 ? Direktlänk ? Allmänt
Att göra skoluppgifter på en Lördag är egentligen inget jag sysslar med. Jag brukar ta det lugnt på Lördagar, försöka slappna av och bara känna helgens sköna lugn. Men inte denna helg. Denna helgen är det full rulle. Just i skrivande stund sitter jag och försöker komma på en fortsättning på mitt minnestal om Astrid Lindgren.
 
Jag skulle kunna göra det i morgon, men då får det bli på kvällen. Eller på natten.. För i morgon vankas det jobb ifrån tidiga förmiddagen till sena kvällen. Men som sagt, jobb betyder pengar, så det vill jag inte missa. Även skolan betyder pengar, till slut. När man har lyckats utbilda sig till det man vill. Då kan skola vara lika med pengar.
 
Nej.. nu ska jag inte sitta här och ödsla bort min tid. För tid är pengar och den är värdefull! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0