The Hobbit

2012-12-12 @ 12:54:00 ? Direktlänk ? Allmänt
Vi klarade jordens undergång! Hallelujah!
Vad jag gjorde när jorden skulle gå under? Myste ner mig i en biofotölj, med popcorn storleken större och kollade med spänning på The Hobbit.
 
Ojojo vilken film! Vilka effekter, vilka bra skådespelare, vilka kulisser! Alltså denna filmen lyfter jag till skyarna, för den är värd det! Jag är inget fan av Sagan Om Ringen, men denna filmen. Jag kommer lätt att se den igen.
 
Dock var det väl i senaste laget. Vi kom hem till Linda lite innan halv fyra. Halv fyra!! Så jag är helt sjukt trött nu. Därför ska jag ta tag i mig själv och gå upp och lägga mig. För tre timmars sömn blir man ingen glad person på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0