En helg jag sent kommer att glömma!

2012-11-19 @ 12:59:42 ? Direktlänk ? Allmänt
I helgen som gick var jag, mamma, SysterYster, Min kusin M, Min kusins fru T och min moster I-B i Göteborg. För flera månader sedan beställde mamma och I-B biljetter till Ladies Night i Göteborg och lyckan var total. Jag har velat gå på det hur länge som helst, men eftersom man måste vara 18 år fyllda så har det inte blivit av. Tills i Lördags.
 
Vi hade en helt underbar helg tillsammans, vi bodde på hotellet mitt emot Liseberg och hade välrdens finaste utsikt mot Liseberg. Skandinavium låg bara någon minuts promenad från hotellet. Allt var bara helt underbart. Fast det mest underbara var själva showen. Vilka duktiga killar! Jag säger bara.. MARTIN STENMARCK! Åh, vad jag älskar denna oerhört duktiga sångaren. Han är en av mina största idoler så kameran gick på högvarv när han var på scenen. Halsen blev hes av allt skrikande och sjungande.
 
Magnus Uggla var den utav grabbarna som bjöd på en riktig show. Jag tycker inte om honom som person, har alltid tyckt att han är en riktig dryg stockholmare, men i Lördags var det magiskt! Han fick hela Skandinavium att dansa och sjunga. Hasse Brontén, Anders Timell och Andreas Johnson var också bra, men Uggla och Stenmarck var något utöver det vanliga!  
 
Charmigare bild än såhär är svårt att få ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0