Jag är en rastlös person...

2012-11-18 @ 19:48:00 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag har under mina två, snart tre år(!) av bloggande, bytt blogg två gånger! En del tycker att det är mycket, en del tycker att det är lite. Jag tycker att det är mycket, men samtidigt något som jag känner har behövts. När jag inte finner inspiration och lust att skriva något, eller dela med mig av några bilder, då har det varit enklare att byta blogg och börja om på ny kula.
 
Jag började blogga här, på blogg.se. I December förra året bestämde jag mig för att testa på devote.se, vilket funkade utmärkt. I ungefär 7 månader, sen kom den rastlösa personen i mig fram igen och då bytte jag tillbaks till blogg.se och min gamla blogg. Men nu har jag tröttnat på den, men inte på blogg.se, så jag bestämde mig bara för att göra en helt ny blogg. En blogg med mitt namn i och inte ett smeknamn jag hade för typ 3 år sedan.
 
Min gamla blogg, Lizetthe.blogg.se kommer att finnas kvar för dem som känner att de vill rota i mitt arkiv.
Nu kör vi på nya tag, med en ny blogg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0