Någon gång måste vara den första, right?

2012-11-26 @ 19:12:50 ? Direktlänk ? Allmänt
Idag var det äntligen dags. Idag är dagen då jag satte min fot för allra första gången på ett gym! Eller nej, nu ljög jag. Jag har varit på gym förut, men inte för att träna, utan för att vänta på kompisar/syster. Men idag har jag för första gången i mitt 18-åriga liv, tränat på ett gym!
 
Och vad tyckte jag då om denna upplevelse? Jo, jag tycker att det var superkul! Tror att man behöver lite miljöbyte, efter att ha sprungit efter en boll sen i Maj - Oktober, så behövde jag komma in och testa på lite nya saker. Jag testade lite olika maskiner, med Felicia som min PT för dagen. Haha, hon har ju varit där hur mycket som helst, så hon får visa mig hur man gör på de olika sakerna.
 
Jag har tänkt mig ungefär 2-3 pass i veckan, med fokus på olika saker de olika passen. Men först och främst är det i form jag vill komma och få bättre kondition än vad jag har nu. Sen är det väl bara ett plus om man börjar få lite muskler också!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Önhult - Fotografi

tack, kul att det kan vara till hjälp:)

2012-11-27 @ 11:25:29 ? http://rebeccaonhults.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0