När det är bättre än orginalet

2012-11-22 @ 09:23:00 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag är en Glee-nörd av rang. En riktig nörd, jag menar det. Som sitter förväntansfull varje gång det kommer ut ett nytt avsnitt. Sen tittar jag på klipp från alla låtar ur det avsnittet och typ, lyssnar sönder dem. Jag är helt såld på Glee, det kommer ni att märka efter att jag har bloggat om det hur många gånger som helst.
 
Det är inte så jätteofta (bara så att du vet det MOA..!!), som jag tycker att låtarna de gör i Glee är bättre än de riktiga låtarna. Man kan tycka att en cover är bra utan att man hatar den riktiga låten. Men det finns ibland undantag. Det finns fall när man hatar orginalet och fullkomligt älskar Glee-versionen.
 
 
Här är ett exempel på en låt jag verkligen inte klarar av, när den är med i Grease. Spolar alltid förbi denna scenen. Men jag blev lite smått överraskad när jag helt plötsligt satt och sjöng med till denna låt, när den var med i Glee. Tycker de kan byta ut orginalet mot denna, hahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0