Att bjuda på sig själv

2013-04-09 @ 10:25:57 ? Direktlänk ? Allmänt
Om jag någon gång tappar bort min dator, då kommer det bli lite kris. Inte för att jag kommer bli av med alla mina saker som jag har sparat på i ett helt år och lite mer. Nej, det är för alla knäppa bilder jag har på min dator, som jag  kanske inte vill att hela världen ska se. Ja, sådana där bilder som jag tar på mitt ansikte och gör fula miner, när jag inte har något vettigt att göra. 
 
Men samtidigt, varför ska det verka som att jag är helt fläckfri och normal? Det är som med de stora bloggarna som aldrig lägger upp några bilder på sig själv där de gör någon ful min. Alla bilder är fläckfria och helt perfekta. Men ingen är perfekt, så varför ska man alltid visa upp sin "perfekta" sida? 
 
Här kommer ett gäng bilder på mig där jag visar upp min fläckiga sida av mig själv.. Titta och njut! ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Haha

Ok

2013-04-09 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0