Nu är det klippt!

2013-04-24 @ 21:00:19 ? Direktlänk ? Allmänt
Imorgon är jag ledig hela långa dagen. Precis så som jag alltid är på Torsdagar. Det är skönt att kunna sova ut och verkligen känna att man är helt utvilad när man vaknar. Jag kan ju sova ända till.. halv åtta imorgon. Ja, du hörde mig! Halv åtta. Det är typ inte länge alls. Men varför ska jag då gå upp halv åtta när jag har hela dagen på mig att sova om jag vill? Jo, det är så att jag ska till min frisör vid halv nio och kapa av mig mitt hår.
 
Nej, inte bokstavligt talat, men ja, jag ska klippa mig. När jag tänker efter har jag inte klippt mig på snart ett år. Det är inte snällt mot mitt hår. Det ser ut som en sopborste i topparna. Så imorgon ska jag allt ta min (mammas) bil och åka till frisören och klippa av mig en bra bit av mitt hår.
 
Ni ser ju bara hur slitet det är... Eller så är det bara jag som tycker det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0