Sidecut?

2013-04-14 @ 12:43:40 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag har aldrig varit den personen som har varit rädd för att testa nya frisyrer och färger. Jag har haft riktigt riktigt kort hår, gult (blondt) hår, rött underhår, ljusa slingor, rött hår, uppklippt, page osv.. Det låter ju inte som att jag har ändrat mitt hår så himla mycket, men när jag var yngre bytte jag frisyr nästa varje gång jag klippte mig. Förmodligen så ville jag testa mig fram och se vad jag tyckte om bäst.
 
Nu har jag ju sparat ut mitt hår för att jag snart tar studenten och med det kommer också balen. Och jag vill kunna ha mitt hår i vilken frisyr jag känner för. Jag vill kunna välja och vraka och inte vara tvungen att ha just den frisyren för att mitt hår är för kort.
 
Men efter Studenten och balen har jag planer på att ändra min frisyr, igen. Jag vill fortfarande ha kvar längden och jag ska färga det rödare, men annars vet jag inte vad jag vill göra. Jag har funderat på att göra sidecut, då jag tycker att det är riktigt snyggt, men vet inte om jag skulle passa att ha det hela tiden. Hm.. Tills dess kör jag på att sätta upp håret i en fejk-sidecut! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0