Städa städa, varje Lördag för det tycker jag är... tråkigt

2013-04-20 @ 10:33:20 ? Direktlänk ? Allmänt
Ute är det soligt, blå himmel och fåglarna kvittrar. Inne är det kvavt, dammigt och allmänt jättetråkigt. Vilket hade ni valt? Jag är rätt säker på att ingen hade valt att vara inne, trots att det blåser lite ute. För inne är det tråkigt, för här inne i mitt rum är det stökigt.. Eller, mer dammigt än stökigt och detta ska mamma och jag råda bot på idag. Jätteroligt. Det roligaste lördagsnöjet, verkligen. Inte. 
 
Idag är det vårstädning som står på schemat, så jag får väl helt enkelt bara rätta mig efter mamma och städa. Jag tror till och med att jag ska möblera om, så jag känner att det kommer in lite ny energi till mitt rum. Just nu är det bara grått och tråkigt. Ja, väggarna är ju i och för sig gråa, men jag menar grått som i tråkigt. Så jag måste fixa detta och det omgående. Det första steget är att slita sig från datorn, så..
 
Slänger in en bild som inte alls är grå och tråkig. Bara.. gul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0