Tycker synd om mig själv..

2013-04-08 @ 17:23:41 ? Direktlänk ? Allmänt
Trots att jag egentligen har ett prov att plugga till och att böckerna ligger på en armlängds avstånd ifrån mig, så orkar jag verkligen inte att plugga. Det är inte det att jag är trött, för det är jag inte. Eller jo, jag är trött, men inte på det där så-trött-så-att-jag-måste-sova viset. Nej, jag är bara trött på att mina ben och fötter aldrig vill sammarbeta med mig.
 
Idag har jag gått hela dagen med ett ben som gör fruktansvärt ont och jag vet inte vad som är felet. Så tack vare mitt högra ben så var jag tvungen att hoppa över träningen, så nu ligger jag här i sängen, irriterad och trött på allt. Funderar på om jag ska sova så att jag kan drömma om något roligare.. 
 

Kommentarer
Postat av: Haha

Ok

2013-04-08 @ 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0