Ännu ett linne att hänga i garderoben

2013-08-20 @ 10:24:00 ? Direktlänk ?
Igår när jag och mamma var inne i Skövde för att köpa nödvändiga saker inför min resa, så hann vi med en sväng till Elins Esplanad och kikade i affärerna. Om jag hittar något snyggt och sedan provar det så kan jag inte hänga tillbaks det, för jag får alltid en sådan ångest efteråt. Jag vet inte varför, men jag får det varenda gång. Men denna gången var jag fast besluten om att det där linnet skulle få följa med mig hem om det satt bra på. Och självklart satt det bra på, så nu hänger det ännu ett linne i min garderob. Man kan inte få för mycket av det goda, eller hur? ;)
 
Så snyggt! Det bästa är att ryggen är i ett grått transparent tyg, så den blir lite mer "festligare". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0