Falkenberg nästa!

2013-08-09 @ 17:14:57 ? Direktlänk ? Allmänt
Om bara några timmar åker jag och syster Ida till två av våra kusiner, för att sedan fortsätta resan med bil till våran slutdestination. Falkenberg. Hela helgen ska vi spendera där, bara vi fyra. Precis som när vi var yngre och campade ihop, men denna gången har vi inga föräldrar med oss. Helt underbart skönt, att kunna åka iväg vi fyra och inte behöva ha med oss föräldrarna. För vi är alla vuxna, på papper och två av oss har körkort. Frihet!
 
Vi ska ju vara borta hela helgen, alltså två dagar och jag måste ha med mig kläder att ha på mig. Det är exakt samma sak varenda gång jag packar. Jag tar med mig alldeles för mycket, så denna gången har jag försökt att planera outfits som man kan ha på dagen och outfits som man kan ha på kvällen. Hoppas att solen vill visa sig och att vattnet är varmt, så kan jag ha badkläder på mig istället. 
 
Åh, ser ni den snygga marinblå stickade tröjan? En ny favorit från Bondelid, köpt på Lager 157 i Gällstad. Så fin till mina jeansshorts och de röda Vansen. Perfektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0