Hellooo Hot Stuff

2013-08-23 @ 19:46:18 ? Direktlänk ?
Jag har aldrig varit en sådan person som har älskat att klä mig i kjol och klänning. När man var liten så blev man ju näst intill tvingad, då min mamma älskade att klä mig i klänning, men fick jag själv bestämma blev det oftast t-shirt och ett par jeans. Och så har det faktiskt varit i några år nu, när jag har kännt att det bara är obekvämt och ovant att ha kjol/klänning på mig. När vi har åkt på kalas så har jag ofast haft ett par jeans och en snygg t-shirt. Visst, det är ju också fint och bekvämt framför allt! Men nu på senare tid har jag börjat inse hur snyggt och skönt det är med kjol och klänning. 
 
Idag var jag och Lovisa i Skövde för att försöka införskaffa oss det sista inför resan. Jag var på jakt efter strumpor (hallåå tråkigperson!) och en ny kjol. Jag kände att en kjol behövde jag införskaffa, en kjol som inte släpade i marken när jag gick. Efter att ha gått i ungefär alla affärer utan att stöta på någon snygg kjol så gick vi in på Clarks. Egentligen hade jag inte tänkt att köpa något, bara titta. Men jag hittade en så underbart snygg kjol, som jag var tvungen att testa. Och nu hänger den i min garderob (eller nej.. ligger på Idas säng i väntan på att få packas ner i väskan..)! Lyckan är total, whiooo!
 
Oh, på tal om en annan grej; ser ni min nya hårfärg? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0