Miljoner fjärilar flyger runt i min mage..

2013-08-26 @ 11:55:33 ? Direktlänk ? Allmänt
Usch och fy vad nervös jag är. Nervös och förväntansfull. Jag har gått runt hela morgonen och försökt förstå att det är imorgon som jag kommer att befinna mig på ett flygplan till New York. Men jag får inte in det i skallen. Jag har sprungit runt som en galning nu på morgonen och försökt att komma på om jag har glömt något viktigt, men jag tror inte att jag har gjort det. Alla kläder ligger i väskan, handbagaget är nästan färdigpackat och allt annat praktiskt är färdigt. Så egentligen kan jag bara gå ut och lägga mig i solsängen, med en bra bok och försöka att slappna av. 
 
Inatt var det sista gången jag sov i min egna säng på ungefär 12-13 dagar. Ofattbart! Min säng som är så mjuk och skön. Saknar redan mina kuddar. Varför det var sista natten idag när vi ska åka imorgon är för att vi ska sova hos min moster denna natten. Eller, vi kommer nog att "sova", om jag känner mig och Lovisa rätt. Det är inte bra att jag är själv hemma, då jag har mer tid till att tänka på allt som kan gå fel. Men jag ska inte tänka så, jag ska tänka positivt! Nej, nu ska jag försöka gå ut och slappna av i det fina sommarvädret. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0