Sex dagar kvar

2013-08-21 @ 13:46:57 ? Direktlänk ? Allmänt
Om 6 dagar kommer jag att befinna mig 10 000 meter över marken, med destination New York. Det är svårt att förstå att det bara är 6 dagar kvar, nyss var det 206 dagar kvar. Tiden går ruskigt fort. I och med att det är så kort tid kvar så har refebern och nervositeten börjat komma smygandes. Jag går mest och oroar mig för allt som kan gå fel och är allmänt trött, grinig och nära till tårar mest hela tiden. Men jag brukar vara nervös innan jag åker någonstans, så det är helt normalt för att vara mig.
 
Något annat som gör mig lite lätt panikslagen och stressad är att jag inte har börjat packa än. Ja, det är sex dagar kvar, men jag åker hemifrån redan på måndag, så om fem dagar måste allt vara färdigpackat. Jag ska försöka att börja packa senast på Fredag, så att jag slipper stressa. Outifits ska planeras, viktiga saker så som laddare till både kamera och mobil, pengar, pass och andra viktiga papper ska med. Vad man ska ha med i handbagaget, vad jag ska ha för väska som handbagage.. Ja, listan kan bli oändligt lång känner jag. 
 
Lite bilder från förra året när jag var i New York;
 
Ojojoj vad liten jag var där, tänk att det bara är ett och ett halv år sedan! En annan sak som jag lade märke till när jag gick igenom alla mina bilder därifrån var hur mycket jag har utvecklats som fotograf. Jag hade haft min systemkamera i ungefär två månader när jag åkte iväg. Nu har jag lärt mig mycket mer om alla inställningar, så denna gången kommer bilderna att bli så mycket bättre. Denna gången kommer jag även ha mer tid till att bara gå runt och fota. Åh, jag längtar tills vi syns igen New York!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder:)

2013-08-22 @ 19:27:41 ? http://ibelieveinyou.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0