3 December; Skriva önskelista

2013-12-03 @ 19:54:34 ? Direktlänk ?
Att skriva önskelista är något som hör julen till, det är både mysigt och roligt att komma på saker som man verkligen önskar sig. Jag har alltid varit en sån person som har haft hur mycket som helst på önskelistan, även om jag har försökt att bara önska mig några få grejer. Men jag skriver ner allt jag kommer på och det blir mer och mer för varje dag. Något som jag har blivit bättre med åren på är att önska mig saker som jag verkligen vill ha och vet att jag kommer att använda, för det är inget kul att få något och sedan inte använda det.
 
Ibland skriver jag saker som jag vet att jag inte kommer att få, bara för att. Man behöver ju inte få allt man önskar sig bara för att det är julafton. Om det är något som jag verkligen vill ha och jag inte får det så går jag och köper det senare. En annan rolig sak att önska sig saker är spänningen. Man vet aldrig vad man får av det man har önskat sig, om man har önskat sig flera saker. Så även om man får något man vill ha, så blir man ju glatt överraskad. 
 
I år ser en del av min önskelista ut såhär;
Min önskelista brukar vara överfull med böcker och detta året är det inget undantag. Även om två av dem är kakböcker, så är det ju fortfarande böcker. Nu får vi se om tomten tycker att jag har varit snäll i år, så kanske något av detta blir mitt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0