4 December; Snö

2013-12-04 @ 15:54:16 ? Direktlänk ?
Det blir ingen jul utan snö. Jag får i alla fall inte den där mysiga julkänslan om det inte ligger ett lager av snö ute på marken. Det gör inget om det är så lite att det kommer att försvinna till dagen därpå, bara det är snö på julafton. När jag var liten var det första jag gjorde på julaftons morgon, att springa fram till fönstret och kolla om det fanns någon snö. Eller, jag gör ju det fortfarande.. I år hoppas jag på riktigt mycket snö, helst över en halvmeter. Det är okej om snön vill komma bara några dagar innan julafton, så att man inte tröttnar på den så fort. 22e December låter faktiskt som ett toppen datum! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0