7 December; Jullåtar

2013-12-07 @ 22:38:21 ? Direktlänk ?
 
Att det spelas mycket musik kring julen tror jag faktiskt att ingen av oss har, eller kan undgå. Det spelas jullmusik vart man än går. Jag älskar jullåtar och tycker det är mysigt att lyssna på dem, men ibland kan det bli lite för mycket av et goda. Därför har jag som en regel att jag inte börjar lyssna på låtarna förens den 1e December och slutar lyssna på dem den sista December. Ja, sen att man hör dem på radion är ju en annan femma, men jag lyssnar inte på min lista på Spotify som jag har med mängder av jullåtar, efter den sista December.
 
Detta är min absoluta favorit jullåt. Varför vet jag inte riktigt, men den har ett skönt gung (hallå Lisa 97...) och om man lyssnar på texten så är den lite rolig också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0