Bowling med släkten

2013-12-16 @ 07:45:53 ? Direktlänk ? Mina fotografier
Hela denna veckan har verkligen gått i ett, känns som att jag inte har varit hemma någon kväll denna vecka. I Fredags var det dags för det årliga bowlingkalaset med släkten, vilket är en ganska ny tradition, men roligt är det. Först åt vi mat, jag tog en ceasarsallad, sen fick vi välja och vraka bland julbordets dessertbuffé, det är inte så dumt att ha en syster som jobbar på O´learys, hehe. Efter maten så rullade vi bort och tog på oss de där underbart fula skorna, valde klot och väntade på att de banor vi skulle ha skulle bli lediga. Bowlingen gick väl ändå ganska hyffsat om jag får säga det själv. 169 poäng på två serier är inte så illa pinkat för någon som är totalt värdelös på bowling i vanliga fall. 
 
Ganska nöjd över mina tre (!) strikar som jag lyckades att få under kvällen!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0