Coolstuff.se

2013-12-02 @ 22:41:28 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag har hittat världens bästa sida för dig som har svårt för att komma på julklappar till dina nära och kära. Av en ren slump hamnade jag på Coolstuff.se och blev genast galet förtjust i sidans alla konstiga och fiffiga saker. Allt ifrån tandkräm som smakar bacon, till polaroidkameror. Om man som jag älskar saker som egentligen är totalt onödiga, så är denna sidan helt perfekt. Jag hittade så mycket saker att jag redan känner hur det har bränt ett hål i plånboken och då har jag inte ens köpt något. Än. 
 
Jag hittade fyra saker som är så jag, att det bara skriker om det. Först ut är ett pussel i 4D, av New York. Känner ett starkt behov av detta och förmodligen kommer den snart att dimpa ner hemma hos mig. En annan fiffig sak är en världskarta som man skrapar, precis som en trisslott. Nu har ju jag en karta som jag ska sätta nålar/markeringar i vart jag har varit, men det är ju en perfekt present till en restokig vän. 
Muggen som ser ut som ett objektiv är ju så mig det bara kan bli. Tänk vad coolt att dricka ur ett kameraobjektiv och lura sina kompisar, haha. Den sista grejen är ätpinnar som ser ut som lasersvärd, så häftigt!! Jag har aldrig sett en enda Star Wars film, men jag älskar alla saker som man kan köpa som är Star Wars inspirerade. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0