Grannare Gran Än Grannen

2013-12-21 @ 15:56:31 ? Direktlänk ? Mina fotografier
Tre dagar innan julafton flyttade julgranen in. Inte en dag för sent. Om jag hade fått bestämma så hade den varit inne redan vid Lucia, men där säger resten av familjen STOPP! Okej okej, jag får lydigt vänta till några dagar innan julafton, för så har det alltid varit. Det som jag tycker mest om med julgranen är allt pynt och alla juklappar som snart kommer ligga där under och vänta på att få öppnas. Nytt för i år i våran gran är tre små söta tomtar som jag och pappa köpte när vi var på ICA i Tidaholm. De var så söta att det inte gick att motså dem, haha.
 
Visst är den söt? Jag kunde bara inte motstå denna sötnosen och hans två kompisar.
Självklart måste man ta en bild på sig själv i en julgranskula. Det är liksom en lag på det!;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket :)!
Lisa Jakobsson

2013-12-21 @ 21:59:02 ? http://photobyemelieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0