Lilljulafton med Felicia

2013-12-23 @ 22:19:42 ? Direktlänk ? Allmänt
Igår firade jag min andra lilljulafton detta år och denna gången med min fina kompis Felicia. Av henne fick jag ett helt underbart snyggt armbandsur som jag hädanefter kommer att ha på mig jämt. Felicia fick en jättecool bakform av mig, i form av Darth Vader och en snygg Superman-väckarklocka. En väldigt lyckad lilljulafton som slutade idag med lite fotografering, som ni kunde se i det förra inlägget.
 
Ni ser ju bara hur snygg klockan är?! Helt megasuperawesome!! 
Likt små barn på Julafton så tindrar också våra ögon när vi sätter oss ner framför granen. Hade vi varit syskon hade detta kort lätt blivit årets julkort. Klyschigt och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0