Novemberfest

2013-12-02 @ 16:17:49 ? Direktlänk ? Mina fotografier
Nu i Lördags hade jag och min kör vår årliga Novemberfest. Vi har den alltid lördagen innan 1;a advent, då vi sjunger på Adventsottan på söndags morgonen. I år var jag med och planerade, igen, och detta år var temat Rock. Jag och de andra tre i planerargruppen gick All In och klädde ut oss till medlemmarna i Kiss. Vi hade en riktigt rolig kväll, med en hel del lekar, pizza, chokladpudding, tävlingar och film. Superrolig tradition!
 
På borden hade vi dekorerat med skruvar och spik, vi tyckte att det var lite rockigt, haha. 
En suddig bild på mig, som var Catman.
Världens bästa planerargrupp! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0