Som en julkalender, fast ändå inte..

2013-12-01 @ 13:43:00 ? Direktlänk ?
Nu är det äntligen äntligen December, denna månad som jag tror att vi alla längtar lite extra till. Inte bara för att tomten kommer om några veckor, utan på allt runt omkring. När jag idag kikade runt bland en del bloggar så är det rätt många som har en julkalender på sin blogg, oftast i form av någon tävling. Jag blev också lite sugen på att ha något liknande, men inte med tävlingar då förstås. Jag ska dela med mig av mina julfavoriter, vad jag tycker är extra mysigt, roligt, härligt med julen. Jag har döpt denna "kalender" till Mina Julfavoriter
Jag kommer att skriva om olika kategorier varje dag, ända fram till självaste julafton. Så nu hoppas jag att det är någon av er som läser som tycker detta är en rolig idé. 
 
Jag har gjort en liten header, som kommer att vara längst upp i varje inlägg, så man vet vad det är för kategori. Rätt smart om du frågar mig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0