Beautiful Creatures

2013-02-23 @ 11:46:36 ? Direktlänk ?
Igår tog jag mina två fribiljetter till filmen Beautiful Creatures, Lovisa och åkte in till Skövde. Fredagar är en perfekt dag för att gå på bio. Man är sådär lagom trött och orkar egentligen inte prata med sin kompis så mycket, så då passar en bio helt perfekt. 
 
Vad tyckte jag om filmen då? Jo, den var bra. Den var inte dålig, men inte heller sådär heltflippingamazingmegabra, utan den vara helt enkelt bra. Jag kan nog hålla med Lovisa när hon sa att den var lite för mörk och djup. Det var en spännande story, men slutet var ju helt konstigt. Man förstod inte så jättemycket. Men som sagt, överlag så var den faktiskt bra. 
 
Jag har hört att en del jämför den med Twilight, vilket är helt fel. Den är inte alls lik Twilight. Den handlar om en kille som blir kär i den nyinflyttade tjejen Lena. Denna Lena har speciella krafter osv. Så jag menar, det är ju inte så att hon är vampyr eller något. Och han är inte en helt vanlig kille han heller... Aja, det är nog bäst att ni själva går och ser filmen så ni får bilda en egen uppfattning om den! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, är den mörk och djup? Jag älskar ju sådana filmer, har velat gå på denna men varit rädd att den är för lik Twilight, men om den är mörkare och djupare så lätt att jag ska gå :D

Svar: Nej men guud, inte alls lik Twilight! :) Vilket är tur.. Jaa, men den var ändå bra! :)
Lisa Jakobsson

2013-02-24 @ 13:37:48 ? http://inapeanut.wordpress.com
Postat av: Inspire me, Darlin'

Jag har hört tidigare att den inte va så bra.. Sån besvikelse!

Svar: Ja, den har ju varit så himla omtalad och då tänkte man att den skulle vara sjukt bra.. men nja :/
Lisa Jakobsson

2013-02-24 @ 18:09:22 ? http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0