Filmer i massor

2013-02-15 @ 18:02:36 ? Direktlänk ?
Jag kan nog utan tvekan säga att jag har slagit rekord i hur många filmer jag har sett på en vecka, denna veckan. Igår tittade jag och Lovisa på fyra romantiska och roliga filmer. Och själv har jag tittat på fem jätteroliga, barnsliga, underbara barnfilmer. 
 
Jag har verkligen en förkärlek till animerade filmer. Jag tycker att det nästan är roligare att se på animerat än vad det är att se på "riktiga" filmer. Det är mer lättsamt, även om temat i filmen är jobbigt. Sen tycker jag om hur man använder djur och ger dem mänskliga personligheter!
 
 
Detta är åtta av de nio filmer jag har sett under denna veckan. En Shopaholics bekännelser, Valentine´s Day, How To Lose A Guy In 10 Days och A Cinderella Story var de filmer som jag och Lovisa tittade på igår. Sisådär lagom romantiska och töntiga!
 
Jag har faktiskt hittat mig en ny favoritfilm. Faktiskt! Eller, den delar plats med A Cinderella Story. Det är ingen mindre än den animerade filmen RIO. Hur bra film som helst och musiken går inte av för hackor! Om ni inte har sett den, sen den. Och se den då på Engelska, snälla människor!
 
Man kan inget annat än att älska denna filmen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0