Lov när de är som bäst

2013-02-12 @ 22:27:57 ? Direktlänk ? Allmänt
Till skillnad från de flesta andra så tycker inte jag om att ha fullspäckade scheman för varje minut, varje dag, hela veckan på lovet. Jag vill kunna spontant bestämma mig för att jag åker iväg till en vän, eller att jag bara går ut och går, för att rensa skallen. I och för sig kan det vara skönt att ha i alla fall minst en sak att göra, så att man inte blir helt försoffa, men jaja.
 
Igår så var jag i pulkabacken (ett grustag..) med mina tre underbara barn (nej, jag är inte deras mamma.. bara ibland), deras mamma och deras kusin. Jag hade jätteroligt där jag satt/låg med min kamera i slutet av backen och bara väntade på att något barn skulle trilla av pulkan eller få snö i ansiktet, mohaha! Efter ungefär en timme gick vi hem och fikade och bara myste omkring. Sådana stunder är verkligen guld värda!
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Kollat på film, spelat Sims, varit i staden Skövde och fikat med familjen, tittat på Farmen. Ja, bara varit helt enkelt. Och det är det som är så himla skönt, man behöver inte alltid hitta på något för att ha roligt och ha dagar som är värda att minnas. Jag minns lika gärna en lugn och slapp dag, som en fartfylld och rolig dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0