Svarta, tunna och jättesnygga

2013-02-15 @ 10:56:39 ? Direktlänk ?
Varför ska det vara snö ute? Missförstå mig rätt, jag tycker om snö, men nu vill jag bara ha sol och värme. Jag vill ha vår. Då slipper man alla tjocka jackor, klumpiga skor och andra jobbiga kläder som vi alltid pälsar på oss på vintern, för att hålla våra svenska kroppar varma. 
 
Jag längtar tills den dagen då man kan ha ett par tunna byxor tillsammans med en t-shirt eller ett linne. Och som toppen på verket så sitter tygskorna på fötterna. Det låter ju som något hämtat ur en dröm! Just nu har jag en stor längtan efter ett par byxor. Och det är inte vilka byxor som helst. Det är ett par svarta, tunna, jättesnygga byxor från BikBok. 
 
Jag tror att jag har blivit lite förälskad i den affären. Nu för tiden hittar jag bara snygga kläder på deras hemsida och i deras affärer. Deras linnen och t-shirtar är något helt i min stil. Men nu är det inte t-shirtar och linnen jag vill ha, även om det skulle behövas. Nu är det di dära svarta, tunna, jättesnygga byxorna som jag går runt och suktar efter. Så fort jag sluter ögonen så ser jag dem innanför mina ögonlock.
 
Tänk dessa snyggingar med ett par GladiatorSandaler och ett linne. Åh, jag längtar verkligen till våren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0