The time of our lives!

2013-02-06 @ 20:32:05 ? Direktlänk ? Allmänt
På grund utav tekniska problem hos resebyrån igår, så kunde inte jag betala min flygbiljett. Men idag är den betald och nu är det bara boendet kvar att betala. Jag tycker det är bra att man kan betala flyget för sig och boendet för sig, så att det inte blir så mycket pengar på en gång. Känns bättre om en summa pengar försvinner i omgångar av två, istället för att alla pengar försvinner på en gång.
 
När jag var inne på resebyrån så kändes det lite smått overkligt. Jag ska till New York med en av mina närmaste och bästa kompisar! Vi ska hälsa på en saknad vän! Vi ska leva livet i världens bästa stad! Vi kommer att ha "the time of our lives!".
 
Jag har just nu två stora saker att se fram emot; min student (119 dagar kvar) och resan till NYC (202 dagar kvar). Tur att tiden går snabbt! :D
 
Times Square, snart ses vi igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0