Dags för nytt pass

2013-01-31 @ 10:50:01 ? Direktlänk ? Allmänt
Snart bär det av mot Skövde med sötaunderbarastebästaste Lovisa för att fixa ett nytt pass till mig. Än har det inte gått ut, men det kommer att gå ut i slutet av Juni och jag behöver helt enkelt ett nytt. Så jag tyckte att det var dags för ett nytt, då jag på det gamla passet är 14 år och ser mesigare ut än vad jag någonsin har gjort. Helt sjukt att man ens får ha sina pass i fem år, man ändrar ju sig såpass mycket på fem år.
 
Man ser ju att det är jag, men det ser ju helt hemskt ut. Jag ser ju yngre ut än 14, typ 11 och jag är ju 19 i år så..
 
Sitter och övar på lite poser som man kanske kan ha på passet ;) (Nej.. jag är inte seriös, för fem öre..)!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefin :)))

2013-01-31 @ 13:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0