Tvingar ut di små barnen i kylan

2013-01-24 @ 11:06:45 ? Direktlänk ? Mina fotografier
Jag älskar Sverige och våran vinter! I alla fall när snön ligger tjock på träden och solen skiner. Det finns nog inget finare än det! Dock hade det varit skönare om man kunde ha plusgrader och snö och fint samtidigt. Men jag ska inte klaga, det är ju "bara" 15 minus här i Västergötland.
 
Såhär fint hade vi det igår, tror till och med att det är ännu finare idag, om det är möjligt!
 
Nu ska jag åka till en av mina kusiner och fota hennes tre barn till mitt proejktarbete. Trots att det är så kallt, så ska jag tvinga ut de stackars barnen i kylan! Mohahahha

Kommentarer
Postat av: Mosan

Bildbevis sen :D ??

Svar: Hahah, tyvärr så får jag inte lägga upp bilder på de små liven, och det respekterar jag! :) Du kommer ju att få se dem på utställningen :)!
Lisa Jakobsson

2013-01-24 @ 19:24:55 ? http://cameraview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0