4th of July - Grattis USA!!

2013-07-04 @ 11:59:56 ? Direktlänk ?
Idag är det Torsdag, idag är det även den 4e Juli. Känner ni igen datumet? Ringer det någon liten klocka? Nehe, men var inte ledsen för det, alla kan inte ha koll på allt. Men jag har däremot koll på det mesta. Tillexempel har jag koll på att det idag är 4th of July! "Ja, det var ju det du nyss sa, du är inte cool för att du säger det på engelska..", tänker säkert någon nu. Men jag försöker inte vara cool, för jag vet att jag är cool (mohahah, skoja!). 
 
Idag är det ju faktiskt USA:s självständighetsdag. Det enda jag vet om denna dagen är väl att det är mycket fyrverkerier, för det sjunger de flesta artisterna. "Just own the night like the 4th of July" - Katy Perry, Firework. Jag vet också att det är en hel del firande, för det är ju deras nationaldag. Så dagen till ära har jag tagit på mig en tröja med USA:s flagga och ett par blåa byxor, ska även komplettera looken med ett par röda skor. Whioo!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0