New In; Mumin och Adidas

2013-06-14 @ 19:46:50 ? Direktlänk ?
Efter ungefär fyra-fem timmar i staden Skövde så kom jag hem med lite nya saker att hänga i garderoben, ställa i hyllan och ha på fötterna. Det känns bra i min shoppingsugna själ när man verkligen hittar något som man känner att man behöver, eller vill ha och köper det. 
 
Det som jag ska ställa i min hylla är inget mindre än två fina koppar/muggar från Mumin-serien från Arabia. Har blivit lite smått besatt av de kopparna/muggarna sen jag fick en i födelsedagspresent förra året. Än så länge har jag sex stycken, men satsar på att köpa alla muggar/koppar i serien.
 
Lär mig aldrig vad de där söta figurerna på den gröna koppen/muggen heter.. Hm, får nog ta reda på det.
 
Jag hoppas att ni förstår att det jag ska ha på fötterna är skor, eller? Men det är inte vilka skor som helst, nej du. Det är ett par snygga fotbollsskor i mitt favoritmärke Adidas, som jag (mamma) har införskaffat mig. Då mina nuvarande skor sjunger på sista refrängen, eller borde jag säga sömmarna, så har jag varit på jakt efter ett par nya dojjor ett bra tag nu. Och tack vare lite experthjälp på Team Sportia så hittade jag mina nya guldklimpar, som jag kommer att vakta med mitt liv.
 
Se så fina de är?! Jag är nog lite förälskad i dessa och funderar starkt på att ha dem bredvid mig i sängen när jag ska sova.. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Superfiiina muggar! Och jag kan passa på att berätta att de heter Tofslan och Vifslan, hihi :D

Svar: Ja visst är de! Haha, vad bra att du sa det ;) Jag hade det i bakhuvudet någonstans, så bra att du sa det! :)
Lisa Jakobsson

2013-06-14 @ 21:06:27 ? http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0