Fina bilder på en fin katt

2013-05-22 @ 21:24:00 ? Direktlänk ? Mina fotografier
Jo, jag vet att jag har lagt upp en hel del bilder på min katt Trixie, men jag kan inte hjälpa det. Han är den enda som ställer upp på mina kort, utan att protestera! De andra i familjen springer undan direkt när jag kommer med kameran, men Trixie vill mer än gärna vara med på kort.. Ja, eller inte. Men han blir oftast helt suddig då han alltid ska röra på sig. Helst ska han nosa på kameran, även om han har sett den typ 1000gånger innan.
 

"Men åh, nu är hon här igen.. Bäst att jag kollar bort.."
 
"Okej då, liiite söt kan jag väl vara. Men bara denna gången!!"
 
"Om du inte slutar nu så äter jag upp dig.. Jag är seriös!"
 
Jag: "Trixie vill du inte vara med mig och leka?"
Trixie: "Nej, jag sitter hellre här, och luktar på blommorna"

Kommentarer
Postat av: emma

sötis :D

2013-05-23 @ 18:25:09 ? http://ewwios.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0