Ikväll viftar jag med de danska flaggorna!

2013-05-18 @ 16:04:00 ? Direktlänk ?
Vet ni vad det är för dag idag? Ja, det är lördag. Ja, det är den 18 Maj. Och JA, det är Pingstafton. Men det var inte riktigt det svaret som jag ville ha på frågan. Även om alla svaren var rätt. Nej, för idag är det ju dagen med stort D. Idag är det äntligen dags för Eurovision! Whiooo, hela jag studsar runt av glädje! 
 
Jag ska bänka min lilla bak i en soffa prick 21.00 och titta på detta underbara program, som i år sänds live från MALMÖ! Och jag ska heja på Robin och Sverige. Men om jag ska vara ärlig så kommer inte han att vinna. Han kommer komma bland Topp 5, men inte etta. För den platsen kommer Emmelie De Forest från Danmark att knipa. Ja, jag hejar på Danmark. Funderar starkt på att måla en dansk flagga på ena stortån, bara för att visa mitt stöd. Hm.. kanske inte det. Eller hänga upp lilla Ida (Storasyster..) i flaggstången så att hon kan få se hela Mariannelund (Korsberga i vårat fall..).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0