Kalas och presenter

2013-05-16 @ 10:03:48 ? Direktlänk ? Allmänt
Eftersom jag fyllde år i Måndags så hade vi kalas i Lördags, alltså två dagar innan. Mat, tårta, paket, massor av släktingar, skratt och ännu mera mat bestod den kvällen av. Det känns som att vi inte gör något annat än äter när vi är på kalas. Man sitter minst tre timmar och bara äter och för min del så går hälften av den tiden till att prata, om allt och ingenting, för alla som vill lyssna och för de som inte vill lyssna.
 
I Lördags fick jag en hel del pengar, då det var vad jag önskade mig och jag fick även dollar. Det är ju också pengar, men aa ni fattar.. På födelsedagen fick jag mina Vans (skor), minneskort till mobilen, en pajform och en Muminmugg. Bara bra saker om jag får säga det själv. Jag fick även ett nytt objektiv till kameran, då det andra gick sönder (mer om det i ett annat inlägg..).
 
 
 
 
 
Fick även denna koppen, som jag får varje år av Farmor och Farfar. Ljung är Maj månads blomma, därför får jag koppar med ljung på. Fina blommor det där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0