Om 99 dagar lyfter planet!

2013-05-20 @ 21:36:47 ? Direktlänk ?
Om 99 dagar är jag förmodligen redan i New York City tillsammans med min fina Lovisa, och kanske fina Evelina är där med oss, hoppas! Det är helt galet att det är mindre än 100 dagar kvar. Jag kommer ihåg när vi började räkna ner, det var den dagen då vi precis hade betalat första delen av vår resa. Det var ungefär 206 dagar sedan och det känns som att det har gått jättefort! Vilket bara är bra, för jag vill helst åka igår (hahah, övertaggad?!). 
 
Jag tänker på New York nästan varje sekund av min vakna tid. Jag kan sitta på en lektion och bli helt pirrig i magen av att jag ska åka till New York! Helt ensam, eller ja Lovisa är med men jag menar utan vuxna. Förra gången jag var där (Januari 2012) så hade jag med mig en vuxen och en liten söt bebis H. Nu åker jag med min goaunderbarbästa Lovisa!! Jag hoppas att denna resan kommer att bjuda på mycket skratt, mat, sevärdigheter, shopping(ofc!!!) och det allra bästa är att vi får träffa våran fina vän Evelina efter mer än ett år utan henne. Längtar!
 
 
Ser ni hur glad jag är?! I´m so excited and I just can´t hide it, I´m about to lose control and I think I like it, like it! 

Kommentarer
Postat av: eviz

Hejsan fin blogg du har!!!
Åh så kul! jag vill med åka dit!!!
Kolla gärna in min bloppis och se ifall du kan finna något kul!
Eller var med i min tävling där du kan vinna en fylld goodiebag!
Hoppas du mår bra och får en super awesome dag!
Kolla annars bara in min blogg som skiljer sig från andra tjejbloggar!
Kramar på dig! :D

2013-05-21 @ 04:53:29 ? http://evizlandin.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0