Up next: Musikal!

2013-05-24 @ 17:51:56 ? Direktlänk ? Allmänt
Idag är det Fredag, vilket i mitt fall brukar betyda att jag sitter i soffan och tittar på TV, iförd myskläder i stort sett hela kvällen, tills jag somnar i soffan. Men idag är det ingen vanligt fredag, för idag är det Musikal-fredag! Whioo! Min fina vän Caroline och hennes klass har satt upp en musikal och det är den jag snart ska åka och kolla på. Jag brukar inte vara på sådana tillställningar, så det är väl tur att mamma är med.. Hehe.
 
Jag vet att man inte får kasta tomater på skådespelarna om det inte är bra. Fast jag vet att det kommer att vara bra, men ifall. Jag vet att man inte får ställa sig upp och skrika fula könsord. Jag vet också att man inte får stagediva från åskådarplatserna. Även om jag har tänkt tanken så vet jag att man inte får det. Så detta ska nog gå jättebra, hoppas jag! Men som sagt, mamma är med mig och vad kan gå fel då?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0