Varför jag har ett nytt objektiv

2013-05-17 @ 19:20:09 ? Direktlänk ? Allmänt
Alla som känner mig väldigt väl skulle nog beskriva mig med orden energisk, glad och rolig. Men de som verkligen känner mig (min mamma) beskriver mig med orden slarvig, oansvarig och tankspridd. Vilket jag kanske inte alltid håller med om, även om jag vet att det ligger ganska mycket sanning bakom de orden. 
 
Förra Måndagen var jag, Moa och Felicia vid Silverfallen och fotade, vilket jag var lite rädd för, då det är stenar, vatten och trappor i princip överallt. Men det gick jättebra, kameran gick inte sönder och Lisa kunde vara lugn, trodde jag. På skolans parkering tappar jag kameraväskan i asfalten!! Det var inte så farligt tyckte jag, då kameraväskan har varit med om många smällar i sina dagar. Men det var visst farligt. 
 
När jag på Tisdagen skulle fota, funkade inte kameran (panik uppstod, tårar uppstod)! Det visade sig att objektivet hade fått sig en smäll och det var därför det inte funkade. Men jag har ju hur braiga föräldrar som helst, som åkte in till MediaMarkt och på något vis kommer hem med ett exakt likadant objektiv (Canon 18-55mm) som det jag hade innan. Åh vad jag blev lycklig! Så nu blir bilderna bättre än någonsin och jag är nästan glad att jag tappade min kamera i marken (NÄSTAN). 
 
En av alla 1000 bilder jag har tagit med mitt nya objektiv. Ser ni skärpan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0