Baka, baka liten kaka

2013-11-07 @ 18:14:55 ? Direktlänk ? Allmänt
När jag och mina kompisar träffas brukar vi inte bara "hänga" som min mamma så fint säger, nej vi brukar göra något kreativt, som samtidigt är gott att äta. Typ baka eller laga mat. Så idag när Felicia och Moa var här bakade vi tre sorters kakor, där varje person hade fått bestäma en sort var som vi skulle baka. Bananmuffins, kolakakor och nutellakakor blev det idag. Nutellkakorna var det jag som bestämde, oh vilken överraskning, haha. Dessa tre sorter avnjöts till den riktigt bra filmen The Blind Side, om ni inte sett den se den och om ni har sett den, se den igen! Jag blev helt rörd vid första scenen, sen är jag ju lite lipig också, haha.
 
Oh, så ljuvligt med en helt orörd nutellaburk, mumma. Nu är det inte så orörd längre dock, tihi.

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

gott! :)

Svar: Jaa verkligen :)!
Lisa Jakobsson

2013-11-11 @ 00:56:14 ? http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0