En bok man inte kan sluta läsa

2013-11-28 @ 17:05:07 ? Direktlänk ?
Åh gud.. nu är boken slut och därmed serien. Jag har läst Nyckeln så fort jag har fått tid, lagt allt annat åt sidan och bara läst. Igår satt jag i två timmar och bara läste, brydde mig inte om vad resten av familjen gjorde, eller sa. Bara läste. Nu är serien slut.. tråkigt, men sant. Eftersom jag säkert har läst 3-4 timmar om dagen, så har jag ju tyckt om boken. Dock kan jag tycka att slutet var lite.. platt, förutsägbart? Aja, oavsett vad så var det en riktigt bra sista del i en triologi. Glad att jag tog mig tiden att läsa färdigt den. Nu kan jag börja läsa de andra böckerna som står och väntar på mig i min bokhylla. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0