När kusinen tog guld i Skadevi Cup 2013

2013-11-05 @ 19:19:56 ? Direktlänk ? Mina fotografier
I söndags var jag enormt stolt och glad när jag fick se hur min kusin Julia och hennes handbollslag tog sig hela vägen till final och vann guld i Skadevi Cup som gick av stapeln i Skövde under helgen. Så mycket som jag skrek och hejade har jag nog inte gjort på länge. Min röst hördes knappast efter finalmatchen som var 12x2 minuter, haha. Jag tror att jag ska börja gå på handboll lite mer oftare, i alla fall när mina kusiner spelar, för det var riktigt kul att kolla och nu fattar jag nog nästan alla regler, whioo!
 
Självklart var kameran med (något så här stort måste ju för guds skull dokumenteras!!), så här kommer det en drös med bilder. Min kusin är den braiga målvakten i gul tröja, bara så att ni vet! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0