Portkod 1321

2013-11-11 @ 08:15:13 ? Direktlänk ? Allmänt
Efter att ha gått upp vid sex denna Måndagen, så är jag sådär lagom pigg. Men jag orkar inte sova, för då kommer jag med all säkerhet sova bort den ledighet jag har innan jag börjar jobba i eftermiddag och det vill jag inte. Så för att hålla mig vaken kikar jag på alla avsnitt av Portkod 1321, igen. Om ni inte har sett den serien, se den! Om ni redan har sett den, se den igen! Så himla bra ungdomsserie. Jag vet inte hur många gånger jag har sett avsnitten, många är det i alla fall. Om jag har sett det flera gånger, så är den med all säkerhet riktigt bra, haha! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

Vad handlar den om? Brukar aldrig se svenska serier, men man kanske ska göra ett undantag? :)

Svar: Den handlar om två tjejer i 16 års åldern, som är varandras motsatser och nu måste de bo tillsammans en hel sommar då deras föräldrar är tillsammans. Och sen händer det massor av spännande saker ;)! Haha, jag är inte så bra på att förklara.. men ge den en chans, du kommer inte att ångra dig! :)
Lisa Jakobsson

2013-11-12 @ 08:53:21 ? http://theskyunderthesea.blogg.se/
Postat av: ❥ Daniella Järpenberg

Det är så bra att det kommer en ny säsong :)

Svar: Jaaa, äntligen liksom! Det är lite tråkigt att den kommer om typ ett år.. orka vänta!! ;)
Lisa Jakobsson

2013-11-14 @ 17:20:38 ? http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0