Nu är de äntligen klara!!

2013-10-17 @ 22:24:25 ? Direktlänk ? Allmänt
Efter lite mer än tre månader efter studenten har jag nu lyckats fixa iordning mina tackkort som inom kort kommer att delas ut till alla de som närvarade på min studentmottagning. Jag vet att jag är lite sen med dem men bättre sent än aldrig brukar man ju säga.. Det blir så ibland när man ska försöka planera in fotografering och gör det rätt sent och sen att fotografen åker utomlands och flyttar mitt i allt och jag som tog en sväng till New York, ja då blir det lite sent. Jag har suttit och kämpat med dessa kort i några dagar nu och jag kan säga att det verkligen har testat mitt tålamod. Mäta, klippa och klistra är inte riktigt något för mig. Min syster kunde ju hjälpt mig men envis som jag är så ville jag bevisa att jag också kan om jag bara vill och resultatet.. ja det blev ju faktiskt bättre än vad jag hade trott!
 
Min fina skiss och resultatet, riktigt nöjd är jag över vad jag har lyckats med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0