Sockervadshår

2013-10-05 @ 13:05:08 ? Direktlänk ? Allmänt
Vet ni vad jag skulle kunna tänka mig att göra nu i höst? Färga håret i någon härlig färg. Inte typ rött, brunt, blondt eller svart, utan mer en färgglad färg. Så som lila, rosa, blå, grön osv.. Något jag har tyckt är snyggt väldigt länge är sockervadsrosa hår, det är så himla coolt och man blir sugen på godis. Nu vet ju jag att det kan vara svårt att få till den där färgen, men fy vad coolt det hade varit om det verkligen gick. Eller färga håret i regnbågens alla färger, eller olika nyanser av blått. Åh, vad sugen jag är på det!!
 
Ser ni vad coola hårfärger dessa tjejer har?! Åh, jag vill så gärna ha en sådan här cool hårfärg. Men ska fundera på det, för man vet ju aldrig vad som händer i framtiden, right?!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ååå så fint!

Svar: Visst är det?! :D
Lisa Jakobsson

2013-10-05 @ 22:56:46 ? http://fames.se/madeleinealexandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0