Hemma på svensk mark

2013-09-09 @ 00:38:15 ? Direktlänk ? Allmänt
Igår runt elvatiden på förmiddagen landade vårat plan från Munchen på Landvetters flygplats. Ojojoj vad skönt det var att känna svensk mark under sina fötter igen, underbar känsla. Inte för att jag hade saknat det, eller längtat efter det, mer för att jag visste att jag nu kunde prata svenska och inte behöva tänka innan jag pratar, haha. Det var härligt att få se mina päron när vi kom till ankomsthallen. Jag tror att de har saknat mig mer än vad jag har saknat dem, haha. Nej, men jag har inte haft tid att sakna någon, vi har ju gjort så mycket på dessa 10 dagar att vi inte hunnit tänka så mycket på de där hemma.
 
Här hemma är klockan redan halv ett och jag är inte trött. Vad är detta?! Jetlag. Det låter töntigt, men jag tror att jag har fått en släng av jetlag och en härlig förkyldning på det. Har man bra fungerande Air Condition på hotellrummet så är en förkyldning inte så långt borta. Sen så kan otröttheten (nytt ord, det tar jag patent på!), bero på att jag somnade så skönt framför något inredningsprogram på TV och sov i ungefär två timmar. Vad gör jag nu då? Tvingar mig själv att sova, eller kikar runt på nätet? Jag tror att jag ska kika runt lite på nätet. Så får ni andra trötta människor sova så gott. 
 
En superglad och taggad Lisa väntade på att hennes två kompisar skulle duscha färdigt så att de kunde gå ut och leva rövare i "The Big Apple". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0